השקעות נדל”ן בבירת רומניה

חפשים איפה להשקיע בנדל”ן? זה הזמן להכיר את בירת רומניה!
השקעות נדל”ן בבירת רומניה, בוקרשט, הפכו ליעד פופולרי עבור משקיעים זרים ממדינות רבות ברחבי העולם. בשנים האחרונות ניתן לראות גם נהירה של ישראלים בחיפוש אחר נדל”ן מניב באיזור מזרח אירופה כאשר רומניה הפכה ליעד היציב והצומח ביותר באיזור. העיר בוקרשט היא אחת הערים היפות באירופה והיא גם אחת הערים הצומחות מבחינת נדל”ן ומבחינת צמיחה כלכלית. העיר מושכת אליה זוגות צעירים עם ילדים, רווקים ורווקות, סטודנטים מכל העולם ובשנים האחרונות גם משקיעי נדל”ן מישראל. אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן מספקים מלווים את המשקיעים הישראליים המגיעים לבוקרשט באמצעות הצוות המקצועי שלנו הממוקם במשרדים בעיר בדרך לרכישת הנכס הראשון שלהם ברומניה.

היתרון בהשקעה בנכסים ברומניה
השקעות בנדלן רומניה הפכו עם השנים ליותר כדאיות בזכות התנהלות הממשלה הרומנית אל מול משקיעים זרים המגיעים למדינה לרכישת נכסים מניבים. הבירוקרטיה כיום לתהליך רכישת נכס ברומניה היא קצרה יותר ונושא המיסוי מגיע בדרך כלל עם הטבות שונות המאפשרות להביא לרווחים גדולים יותר בטווח הארוך עם ניהול נכון של הנכס. אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן נסייע לכם בכל תהליך של השקעות בנדלן רומניה עם צוות מיומן ומקצועי הפועל מתוך העיר בוקרשט וחי את העיר כבר שנים רבות. שיטות הניהול שלנו מותאמות לתנאים האירופאיים בעיר במטרה למקסם כל עסקת נדל”ן של משקיעים ישראלים.

התוכנית הממשלתית “פרימה קאסה” לעידוד משקיעים
בחיפוש אחר השקעות נדלן בבוקרשט, כדאי להכיר את התוכנית של ממשלת רומניה אשר יצאה בשנים האחרונות ונקראת “פרימה קאסה”. התוכנית החדשה למשקיעים מאפשרת לבעלי בית יחיד במדינת רומניה, לקבל הטבה משמעותית של 14% הנחה במע”מ. מלבד זאת, המדינה מעודדת השקעות נדלן בבוקרשט של זרים ומאפשרת תהליך בירוקרטי יעיל ביותר בתהליך רכישת הנכס. העיר בוקרשט נמצאת במחסור דירות משמעותי המשפיע על מחירי השכירויות ועל כן הנכסים בעיר יכולים להניב הכנסה יציבה לאורך זמן.

Real estate investment in Bucharest
אם אתם מחפשים את הדרך הנוחה ביותר להשקעה בעיר בוקרשט, אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן יכולים לסייע לכם בתהליך עם צוות מומחים ב- Real estate investment in Bucharest הפועלים כבר מספר שנים בעיר ונחשבים לצוות חברת הנדל”ן הישראלית המקצועית ביותר. הניסיון שלנו מהווה בסיס להצלחה שלכם בתהליך רכישת הנכס בעיר ובבחירת המיקום לנכס מניב לטווח הארוך.

Real estate investment in Romania
לתיאום פגישה עם הצוות שלנו בבוקרשט דרך אפליקציית ZOOM, צרו איתנו קשר עכשיו ותקבלו את כל המידע העדכני בנוגע ל- Real estate investment in Romania. אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן נשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך עד לרכישת הנכס המתאים ביותר לכם.

השקעות נדל”ן בבירת רומניה עם חברה מקצועית
בכדי לקדם השקעות נדל”ן בבירת רומניה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לצוות שלנו במשרד בבוקרשט ולקבל ליווי מקצועי מהמומחים לנדל”ן בבוקרשט. התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותקבלו מאיתנו את השירות הטוב ביותר.

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

מוזמנים לקרוא גם...

נדל״ן במחוז קלוז’

מחפשים נדל”ן באיזורים תיירותיים ברומניה? איזורי התיירות ברומניה הפכו בשנים האחרונות לפנינות נדל”ן מניבות וניתן למצוא את האיזורים הללו במחוזות שונים במדינה. נדלן במחוז קלוז’ לדוגמא הפך להיות מבוקש ביותר וכיום ניתן לראות נהירה של

השקעות נדל”ן בבירת רומניה

חפשים איפה להשקיע בנדל”ן? זה הזמן להכיר את בירת רומניה! השקעות נדל”ן בבירת רומניה, בוקרשט, הפכו ליעד פופולרי עבור משקיעים זרים ממדינות רבות ברחבי העולם. בשנים האחרונות ניתן לראות גם נהירה של ישראלים בחיפוש אחר

השכרת דירה בחוץ לארץ

מחפשים השקעות נדל”ן בחו”ל? רוצים למצוא דירה להשקעה באירופה? אחת ההשקעות הנוחות ביותר באיזור אירופה היא השקעה במדינת רומניה. רומניה הנמצאת מצפון לישראל עם אותו זמן מקומי כמו בישראל, מהווה מקום יעד אידיאלי להשקעה עם