השקעות נדלן בחו״ל

רוצים להשקיע במדינה צומחת עם מגוון רחב של דירות?
השקעות נדלן בחול מתחילות קודם כל עם בחירה נכונה של היעד להשקעה. אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן מנהלים מחזיקים במשרד מקצועי בעיר בוקרשט הנחשבת לאחד היעדים הצומחים כיום בתחום הנדל”ן. הממשלה הרומנית הוסיפה תקנות חדשות בשנים האחרונות המאפשרות הטבות מס לבעלי דירה יחידה במדינה. בנוסף לכך, התהליכים הבירוקרטיים לרכישת נכס ברומניה התקצרו וניתן כיום לקדם את התהליך בצורה יעילה יותר.

Real estate investments abroad
הבחירה ברומניה כיעד להשקעה בנדל”ן מביאה איתה יתרונות רבים הן כלכליים והן טכניים. מדינת רומניה ממוקמת באיזור זמן הדומה לישראל ולמעשה אין הפרשי שעות בין מדינה למדינה. בנוסף לכך, התרבות האירופאית במדינה היא נוחה מאוד ומאפשרת לקדם תהליכים בירוקרטיים גם עבור משקיעים זרים המגיעים למדינה. אם אתם מחפשים ברצינות Real estate investments abroad, העיר בודפשט היא בהחלט אחד היעדים המומלצים ביותר.

השקעה מושכלת עם ייעוץ מקצועי למיסוי
בכל עסקת Real estate abroad יש צורך בחישוב המיסים שתדרשו לשלם עם ביצוע העסקה. מכיוון שממשלת רומניה קבעה הטבות בתנאים מסויימים, חשוב שיהיה לכם למי לפנות בנוגע למיסוי בעסקת הרכישה שלכם. עסקאות של Real estate abroad מביאות איתן סיכון אך גם אופציות לתשואה גבוהה בעיקר במדינות צומחות כלכלית כמו רומניה. המחסור בדירות בעיר בוקרשט מאפשר למצוא דיירים לטווח ארוך ולקבל יציבות בקבלת דמי שכירות לאורך זמן.

קביעת פגישה לקידום ההשקעה שלכם ברומניה
על מנת למצוא השקעות בנדלן בחול כדאיות ומשתלמות, אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן יכולים לכוון אתכם על ידי חיפוש נכסים לרכישה בעיר בוקרשט ובערים נוספות ברומניה כגון בראשוב ויאשי. באמצעות השקעות בנדלן בחול במקומות הביקוש בהם המחירים עדיין נמוכים, יש לכם הזדמנות להגיע לנכסים במיקומים מעולים.

השקעות נדלן בחול עם חברה מקומית
לקבלת מידע נוסף על השקעות נדלן בחול עם הצוות שלנו, שלחו אלינו הודעה במיל או התקשרו אלינו ישירות לטלפון המופיע באתר. הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם בחיפוש אחר הנכס האידיאלי ביותר עבורכם. המשרד שלנו הממוקם בעיר בוקרשט, משרת מאות ישראלים בכל שנה ומאפשר תהליך מסודר לחיפוש דירה במחירים משתלמים ועל פי תקציב מוגדר מראש.

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

מוזמנים לקרוא גם...

נדל״ן במחוז קלוז’

מחפשים נדל”ן באיזורים תיירותיים ברומניה? איזורי התיירות ברומניה הפכו בשנים האחרונות לפנינות נדל”ן מניבות וניתן למצוא את האיזורים הללו במחוזות שונים במדינה. נדלן במחוז קלוז’ לדוגמא הפך להיות מבוקש ביותר וכיום ניתן לראות נהירה של

השקעות נדל”ן בבירת רומניה

חפשים איפה להשקיע בנדל”ן? זה הזמן להכיר את בירת רומניה! השקעות נדל”ן בבירת רומניה, בוקרשט, הפכו ליעד פופולרי עבור משקיעים זרים ממדינות רבות ברחבי העולם. בשנים האחרונות ניתן לראות גם נהירה של ישראלים בחיפוש אחר

השכרת דירה בחוץ לארץ

מחפשים השקעות נדל”ן בחו”ל? רוצים למצוא דירה להשקעה באירופה? אחת ההשקעות הנוחות ביותר באיזור אירופה היא השקעה במדינת רומניה. רומניה הנמצאת מצפון לישראל עם אותו זמן מקומי כמו בישראל, מהווה מקום יעד אידיאלי להשקעה עם