קניית דירה בבוקרשט

מה היתרונות בקניית דירה בבוקרשט ולמה כולם נוהרים לשם?

העיר בוקרשט תופסת תאוצה בשנים האחרונות מבחינת נדל”ן כאשר הממשלה המקומית החליטה להקל את ההשקעה בדירות ולספק הטבות מס לבעלי דירה יחידה במדינה. מלבד האטרקציות האין סופיות שיש בעיר, היא למעשה מרכז כלכלי חשוב של רומניה המהווה בסיס לחברות ועסקים מהגדולות במשק הרומני. הדירות המוצעות למכירה בעיר מפוזרות בשכונות שונות כאשר ישנן שכונות שהביקוש לשכירות גדול יותר עם אפשרות תשואה טובה ביותר בטווח הארוך. אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן מספקים שירות לישראלים המגיעים לבודפשט ומחפשים את הדירה האידיאלית עבורם להשקעה.

להשקיע נכון עם צוות מומחה בנדל”ן ברומניה
בכדי לוודא שקניית דירה ברומניה היא כדאית עבורכם, יש צורך בבדיקה מעמיקה של זכויות בעלי הנכס ולבצע חישוב של המיסוי הנדרש בעת קניית הדירה והשכרתה לדיירים. קניית דירה ברומניה אינה דומה לישראל, בעיקר כאשר מדובר במשקיעים זרים המגיעים מישראל, אך למעשה האופציה הזו היא בהחלט אפשרית כאשר מבצעים את הרכישה עם ליווי מקצועי של משרד מקומי. המשרד שלנו בבודפשט יסייע לכם להשקיע נכון ויעניק לכם את כל המידע הנדרש לקבלת החלטה מושכלת.

קניית הדירה עם ליווי של צוות ישראלי דובר עברית ואנגלית
בחיפוש אחר Buying an apartment in Romania תוכלו למצוא את השירות המקצועי שלנו בעברית ובאנגלית כאשר הצוות שלנו ילווה אתכם לאורך כל תהליך חיפוש הדירה להשקעה וביצוע העסקה בפועל. הניסיון שלנו ב- Buying an apartment in Romania יסייע לכם בתהליך הבירוקרטי של רכישת הנכס מול הרשויות המקומיות ויקצר לכם את תהליך הרכישה.

תיאום פגישה עם הצוות שלנו דרך ה-ZOOM
לפרטים נוספים על Buying and apartment abroad בליווי של משרד מקומי בבודפשט, צרו איתנו קשר עכשיו דרך האתר שלנו ותקבלו את כל הפרטים הנדרשים לכם לתחילת תהליך החיפוש אחר הדירה המתאימה. Buying and apartment abroad דרכנו יחסוך לכם זמן וכסף ויאפשר לכם להכיר את השכונות המבוקשות ביותר מבחינת נדל”ן ברחבי עיר הבירה של רומניה.

קניית דירה בבוקרשט במיקום מושלם
לקבלת ליווי מקצועי לקניית דירה בבוקרשט עם צוות מנצח, התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר או שלחו אלינו הודעה לכתובת המייל המופיעה בדף ונשמח לקדם את ההשקעה שלכם בנדל”ן בעיר רומניה.

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

מוזמנים לקרוא גם...

נדל״ן במחוז קלוז’

מחפשים נדל”ן באיזורים תיירותיים ברומניה? איזורי התיירות ברומניה הפכו בשנים האחרונות לפנינות נדל”ן מניבות וניתן למצוא את האיזורים הללו במחוזות שונים במדינה. נדלן במחוז קלוז’ לדוגמא הפך להיות מבוקש ביותר וכיום ניתן לראות נהירה של

השקעות נדל”ן בבירת רומניה

חפשים איפה להשקיע בנדל”ן? זה הזמן להכיר את בירת רומניה! השקעות נדל”ן בבירת רומניה, בוקרשט, הפכו ליעד פופולרי עבור משקיעים זרים ממדינות רבות ברחבי העולם. בשנים האחרונות ניתן לראות גם נהירה של ישראלים בחיפוש אחר

השכרת דירה בחוץ לארץ

מחפשים השקעות נדל”ן בחו”ל? רוצים למצוא דירה להשקעה באירופה? אחת ההשקעות הנוחות ביותר באיזור אירופה היא השקעה במדינת רומניה. רומניה הנמצאת מצפון לישראל עם אותו זמן מקומי כמו בישראל, מהווה מקום יעד אידיאלי להשקעה עם