השכרת דירה בחוץ לארץ

מחפשים השקעות נדל”ן בחו”ל? רוצים למצוא דירה להשקעה באירופה?
אחת ההשקעות הנוחות ביותר באיזור אירופה היא השקעה במדינת רומניה. רומניה הנמצאת מצפון לישראל עם אותו זמן מקומי כמו בישראל, מהווה מקום יעד אידיאלי להשקעה עם השכרת דירה בחוץ לארץ עם תשואה יציבה לאורך זמן. ההשקעות בנדל”ן ברומניה ובעיקר בעיר בוקרשט, מגיעות מזרים מכל העולם וכיום ניתן לראות משקיעים גם מישראל. אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן מלווים מאות משקיעים ישראל בכל שנה בתהליך חיפוש דירה להשקעה בעיר בוקרשט. הצוות שלנו ממוקם בעיר בוקרשט והוא מלווה ישראלים המגיעים לרומניה לצרכי השקעה בנדל”ן.

תהליך בירוקרטי יעיל ונוח לרכישת נכס
בחיפוש אחר השכרת דירות בחול לצרכי השקעה, רומניה תהיה היעד הנוח ביותר מבחינת בירוקרטיה. אחת הבעיות בהשקעה בנכסים בחוץ לארץ היא נושא הבירוקרטיה המקומית המעכבת במקרים רבים את תהליך רכישת הדירה על ידי משקיעים זרים. בשונה ממדינות אחרות באירופה, רומניה כיום פותחת את שעריה עבור משקיעי נדל”ן המעוניינים לרכוש דירה לצרכי השכרת דירות בחול. הממשלה הרומנית מספקת הטבות מס ואפשרויות נוחות להשקעה בסוגים שונים של נכסים.

השקעה בנדל”ן במדינה בעלת צמיחה כלכלית
אנחנו בגלדן השקעות נדל”ן מאמינים כי הבחירה בדירות ברומניה היא הבחירה הנכונה כאשר מבחינת מדדי צמיחה כלכלית, מדינת רומניה נמצאת בטופ של הצמיחה במדינות בעשורים האחרונים. בנוסף לכך, העיר בוקרשט הפכה ליעד משמעותי בקרב סטודנטים ואיתו עולה הביקוש לדירות ברומניה בהשכרה בהתאם.

קביעת פגישה בישראל או ב-ZOOM להשקעה בנדל”ן
רוצים לדעת עוד על דרכי רכישת דירה בחוץ לארץ? מעוניינים לקבל מהצוות שלנו בגלדן השקעות נדל”ן מידע נוסף על דירות זמינות בבוקרשט? זה הזמן ליצור איתנו קשר דרך האתר ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי לתהליך רכישת דירה בחוץ לארץ בכלל וברומניה בפרט. הצוות שלנו יקבע איתכם פגישה בבית שלכם או דרך אפליקציית ZOOM.

השכרת דירה בחוץ לארץ בבוקרשט, רומניה
להשקעות בנכסים מניבים לצרכי השכרת דירה בחוץ לארץ, פנו אלינו עכשיו ותהנו משירות מקצועי ומליווי אמין לאורך כל תהליך רכישת הנכס במחירים הטובים ביותר בשוק הרומני בפרט והשוק האירופאי בכלל. הצוות שלנו בבוקרשט יסייע לכם לקדם את התהליך במהירות האפשרית ולמלא את הטפסים הנדרשים לקבלת אישור לבצע עסקת מכירה כישראלי בעיר בוקרשט.

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
WhatsApp
Email

מוזמנים לקרוא גם...

נדל״ן במחוז קלוז’

מחפשים נדל”ן באיזורים תיירותיים ברומניה? איזורי התיירות ברומניה הפכו בשנים האחרונות לפנינות נדל”ן מניבות וניתן למצוא את האיזורים הללו במחוזות שונים במדינה. נדלן במחוז קלוז’ לדוגמא הפך להיות מבוקש ביותר וכיום ניתן לראות נהירה של

השקעות נדל”ן בבירת רומניה

חפשים איפה להשקיע בנדל”ן? זה הזמן להכיר את בירת רומניה! השקעות נדל”ן בבירת רומניה, בוקרשט, הפכו ליעד פופולרי עבור משקיעים זרים ממדינות רבות ברחבי העולם. בשנים האחרונות ניתן לראות גם נהירה של ישראלים בחיפוש אחר

השכרת דירה בחוץ לארץ

מחפשים השקעות נדל”ן בחו”ל? רוצים למצוא דירה להשקעה באירופה? אחת ההשקעות הנוחות ביותר באיזור אירופה היא השקעה במדינת רומניה. רומניה הנמצאת מצפון לישראל עם אותו זמן מקומי כמו בישראל, מהווה מקום יעד אידיאלי להשקעה עם